Biuro Rachunkowe „Plusik”


mgr Katarzyna Wójcik

O nas

... i o naszym biurze

Biuro Rachunkowe „Plusik” Katarzyna Wójcik jest nowoczesnym biurem rachunkowym z siedzibą w centrum Ostrowca Świętokrzyskiego. Oferuje kompleksowe usługi dla podmiotów gospodarczych w zakresie księgowości oraz administrowania kadrami i płacami. Obsługuje podmioty gospodarcze o zróżnicowanym profilu działalności oraz formie prawnej. Oferta biura skierowana jest również do nowo powstających firm, które oczekują przede wszystkim pomocy w załatwieniu formalności związanych z otwarciem  działalności, w wybraniu najkorzystniejszego sposobu opodatkowania i w prowadzeniu ewidencji księgowej opartej na gruntowej znajomości przepisów podatkowych.
            Decydując się na usługę Biura Rachunkowego „Plusik” otrzymają Państwo niejako swoją księgową, jednak bez  ponoszenia kosztów pracowniczych w postaci składek ZUS czy zwolnień chorobowych, urlopów, kosztów szkoleń, wydatków na nabycie infrastruktury technicznej.
Dbając o klienta, oszczędzając jego czas, Biuro Rachunkowe „Plusik” oferuje możliwość odbioru i dowozu dokumentów do klienta, pracę w siedzibie klienta, czy też przekaz dokumentów poprzez sieć Internet.
Dzięki częstym szkoleniom oraz stałemu dostępowi do najnowszych publikacji księgowych i kadrowo-płacowych gwarantujemy aktualną wiedzę i pomoc w rozliczaniu podatków.
Oferujemy Państwu profesjonalną obsługę, połączoną z indywidualnym podejściem do każdego klienta. Gwarantujemy pełną dyskrecję.
            Biuro objęte jest obowiązkowym ubezpieczeniem OC. Właściciel Biura - Katarzyna Wójcik jest  posiadaczką certyfikatu I, II oraz III stopnia – posiada  kwalifikacje głównego księgowego, według wymagań określonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, opartych na Międzynarodowych Standardach Edukacyjnych ustalonych przez IFAC.

Usługi

Oferta naszego biura

Księgi Handlowe - pełna księgowość

  • opracowanie zakładowego planu kont oraz polityki rachunkowości dostosowanych do potrzeb jednostki,
  • księgowanie operacji gospodarczych
  • monitorowanie i prowadzenie ewidencji rozrachunków
  • wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • sporządzanie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT
  • sporządzenie deklaracji VAT-7, VAT-7K, VAT-UE
  • sporządzanie oraz dostarczanie sprawozdań do GUS
  • sporządzanie zestawienia sald i obrotów
  • sporządzanie sprawozdań finansowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych
  • rozliczenia pracowników
  • sporządzanie deklaracji ZUS-owskich
  • sporządzanie zestawień i analiz finansowych
  • przygotowanie przelewów do US i ZUS
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
  • pełną reprezentację przed Organami Państwowymi

Podatkowa Księga Przychodów i Rozchodów

  • prowadzenie zapisów w podatkowej księdze przychodów i rozchodów na podstawie dowodów księgowych
  • prowadzenie ewidencji dostaw i nabyć VAT dla podatku od towarów i usług
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia
  • sporządzanie deklaracji podatkowych VAT, PIT
  • wyliczenie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowego od osób fizycznych
  • sporządzanie zeznań rocznych PIT

Ryczałt ewidencjonowany

  • ewidencja przychodów
  • ewidencja podatku od towarów i usług (VAT)
  • ewidencja środków trwałych i wyposażenia
  • obsługa pracowników
  • rozliczenia właścicieli
  • sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-28
  • sporządzanie deklaracji ZUS-owskich
  • konsultacje podatkowe i rachunkowe

Kadry, płace i ZUS

  • prowadzenie akt osobowych pracowników,
  • obsługa zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło
  • sporządzanie list płac zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • sporządzanie imiennych kart przychodów pracowników
  • sporządzanie rocznych deklaracji pracowników PIT-11 oraz deklaracji PIT-4R
  • sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS
  • możliwość reprezentowania firmy przed urzędem

PFRON

  • pomoc w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla niepełnosprawnego przedsiębiorcy
  • pomoc w uzyskaniu dofinansowania PFRON przy zatrudnieniu niepełnosprawnych pracowników

Księgowość na start

Nie jesteś pewien jak poruszać się w gąszczu dokumentów? Masz wątpliwości, gdzie i w jaki sposób zarejestrować swoją działalność gospodarczą?
Nie wiesz jaki będzie najkorzystniejszy dla Ciebie sposób opodatkowania?
Podpowiemy jak to zrobić. Biuro Rachunkowe PLUSIK chętnie pomoże Ci i załatwi za Ciebie formalności, związane z otwarciem Twojej firmy!

  • Pomożemy przygotować dokumentację potrzebną do zarejestrowania firmy
  • Pomożemy wybrać najlepszą formę opodatkowania
  • Poprowadzimy księgowość nowych podmiotów

Zapraszam do współpracy!

Cennik

Warunki umowy są negocjowane indywidualnie

Cena usługi zależy od:

  • ilości dokumentów
  • ilości zatrudnionych pracowników
  • czy podmiot jest podatnikiem VAT

ZADZWOŃ: 661-196-415

Kontakt

BIURO RACHUNKOWE „PLUSIK”
Katarzyna Wójcik



ul. Górzysta 2, lok. 3
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski


661-196-415
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


NIP: 6611918109, REGON: 381046739
Formularz kontaktowy